pshop.by
p-shkola.by


8 (017) 257-91-49
Пн. – Пт.: с 8:30 до 17:00

Минск,
ул. Буденного, 21
Об издательстве
  • Об издательстве
  • История
  • Новости
  • Отзывы
  • Реклама
  • Реквизиты
  • Партнеры
Вся продукция
  • Журналы
    • Детские журналы
    • Научно-методические журналы
    • Как подписаться
    • Где купить
  • Книги
    • Каталог книжной продукции
    • Тематика
    • Новинки
    • Где купить
  • Листовая продукция
    • Каталог для начальной школы
    • Новинки
    • Тематика
    • Где купить
  • Современные технологии
    • Издания с наклейками
    • Технология дополненной реальности
    • Мультимедийные технологии
Анонсы журналов
  • Беларускі гістарычны часопіс
  • Выхаванне і дадатковая адукацыя
  • Диалог
  • Отличник 1 класс
  • Отличник 2, 3, 4 класс
  • Пачатковая школа
  • Рюкзачишка (с наклейками)
  • Рюкзачишкины прописи
  • Рюкзачок
  • Рюкзачок. Весёлый зоопарк (с наклейками)
  • Рюкзачок. Мир путешествий
  • Топа
  • Топа. Вырезалочка
  • Юный техник и изобретатель
  • Я сам!
В помощь учителю
  • Научный портал
  • Новае ў змесце пачатковай адукацыі
    • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках беларускай мовы ў III класе
    • Формирование у младших школьников способности к целеполаганию на уроках по учебному предмету «Человек и мир»
    • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” (Заканчэнне. Пачатак у № 5.)
    • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Окончание. Начало в № 4, 5.)
    • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
    • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Продолжение. Начало в № 4.)
    • Использование дидактических игр и творческих проектов на уроках изобразительного искусства
    • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики
    • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
    • Формирование художественно-образного мышления учащихся через использование дидактических заданий на уроках изобразительного искусства
    • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
    • Фарміраванне рэгулятыўных вучэбных дзеянняў на ўроках беларускай мовы
    • Оценка сформированности метапредметных результатов учащихся IV класса (на примере диагностического теста по русскому языку)
    • Дыягностыка сфарміраванасці прадметных, метапрадметных і асобасных кампетэнцый вучняў на ўроках навучання грамаце
    • Диагностические материалы на уроках физической культуры и здоровья
    • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья (Окончание. Начало в № 8.)
    • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья
    • Методически рекомендации по формированию и диагностике личностных и метапредметных компетенций учащихся на содержании учебного предмета “Физическая Культура и здоровье”
    • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках літаратурнага чытання
    • Дасягненне метапрадметных вынікаў сродкамі вучэбнага прадмета “Літаратурнае чытанне”
    • Ацэнка сфарміраванасці асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
    • Диагностические материалы по формированию личностных и метапредметных компетенций
    • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
    • Дидактические материалы на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 3/2020)
    • Чытацкая граматнасць на ўроках беларускай мовы
    • Дыягнастычныя матэрыялы па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый у вучняў III класа па беларускай мове
    • Формирование и диагностика личностных и метапредметных компетенций учащихся при обучении литературному чтению
    • Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” ў III класе
    • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
    • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па беларускай мове ў ІІ класе
    • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты (Продолжение. Начало в № 11/2019.)
    • Асаблівасці фарміравання метапрадметных і асобасных кампетэнцый у перыяд вучання грамаце
    • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
    • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні (Заканчэнне. Пачатак у № 10/2019.)
    • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні
    • Формирование метапредметных компетенций в учебной и внеучебной деятельности по русскому языку в IV классе
    • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству (Окончание. Начало в № 9/2019.)
    • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству
    • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Человек и мир”
    • Диагностические материалы по математике для IV класса
    • Дыягнастычная работа па беларускай мове ў IV класе
    • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Окончание. Начало в № 5, 6/2019.)
    • Диагностика метапредметных результатов по русскому языку (IV класс)
    • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Продолжение. Начало в № 5/2019.)
    • Оценка сформированности личностных и метапредметных компетенций учащихся по математике
    • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение”
    • Особенности разработки диагностических материалов по оценке метапредметных результатов на примере учебного предмета “Русский язык” (II класс)
    • Развитие метапредметных компетенций в образовательном процессе начальной школы
    • Формирование метапредметных учебных действий на уроках изобразительного искусства
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 2/2019.)
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир” (Окончание. Начало в № 12/2018, 1/2019.)
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
    • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый навучэнцаў на ўроках беларускай мовы
    • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
    • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
    • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности (Продолжение. Начало в № 11/2018.)
    • Формирование метапредметных учебных действий на уроках математики
    • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
    • Дыдактычныя матэрыялы па фарміраванні чытацкай граматнасці
    • Смысловое чтение: виды и стратегии
    • Аб новых падыходах да распрацоўкі заданняў па літаратурным чытанні
    • Актуальные подходы к разработке дидактических и диагностических материалов по математике для II класса
    • Работа з навукова- пазнавальнымі тэкстамі на ўроках літаратурнага чытання ў IV класе
    • Дыягнастычныя матэрыялы для вызначэння сфарміраванасці чытацкіх уменняў вучняў пры вывучэнні змястоўнага блока “Мая Радзіма — Беларусь”
    • Диагностические материалы по учебному предмету “Математика” для ІV класса (итоговый контроль)
  • КТП
    • Беларуская мова
      • 2 класс
      • 3 класс
      • 4 класс
    • Математика
      • 2 класс
      • 3 класс
      • 4 класс
    • Русский язык
      • 2 класс
      • 3 класс
      • 4 класс
    • Літаратурнае чытанне
      • 2 класс
      • 3 класс
      • 4 класс
    • Литературное чтение
      • 2 класс
      • 3 класс
      • 4 класс
  • Методические материалы
  • Мультимедийное приложение к журналу "Пачатковая школа"
  • Воспитательная работа
    • Гендерное воспитание
    • Школьный лагерь: проекты смен и разработки мероприятий
  • Профориентация
    • Профориентация подростков
    • О профессиях говорим уже в начальной школе
  • Психологическое сопровождение
    • Психологическая поддержка образовательного процесса
  • Композиторы
    • Фридерик Шопен
    • Франц Петер Шуберт
    • Людвиг ван Бетховен
    • Вольфганг Амадей Моцарт
    • Йозеф Гайдн
    • Иоганн Себастьян Бах
    • Янiна Жабко
  • Писатели, художники
    • Алесь Савіцкі
    • Виктор Данилов
    • Казімір Камейша
    • Мікола Чарняўскі
    • Святлана Клімковіч
    • Уладзімір Караткевіч
    • Максім Багдановіч
    • Сустрэча з пісьменнікам. Генадзь Аўласенка
    • Сустрэча з пісьменнікам. Алесь Бадак
    • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бензярук
    • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бутэвіч
    • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Зэкаў
    • Сустрэча з пісьменнікам. Уладзімір Мазго
    • Сустрэча з пісьменнікам. Іван Муравейка
    • Сустрэча з пісьменнікам. Міхась Пазнякоў
    • Сустрэча з пісьменніцай. Раіса Баравікова
    • Сустрэча з пісьменніцай. Наталля Бучынская
    • Сустрэча з пісьменніцай. Алена Масла
    • Сустрэча з пісьменніцай. Кацярына Хадасевіч-Лісавая
  • Беларусь - наша Радзіма
    • Мультфільмы пра гербы беларускіх гарадоў
      • Мультфільм пра герб Брэста
      • Мультфільм пра герб Гомеля
      • Мультфільм пра герб Гродна
      • Мультфільм пра герб Магілёва
      • Мультфільм пра герб Віцебска
      • Мультфільм пра герб Мінска
  • Познавательные сказки
    • Г. Авласенко. Вася Лентяйкин в царстве грибов
    • Финансовая азбука
Контакты
    p-shkola.by
    Об издательстве
    • Об издательстве
    • История
    • Новости
    • Отзывы
    • Реклама
    • Реквизиты
    • Партнеры
    Вся продукция
    • Журналы
      • Детские журналы
      • Научно-методические журналы
      • Как подписаться
      • Где купить
    • Книги
      • Каталог книжной продукции
      • Тематика
      • Новинки
      • Где купить
    • Листовая продукция
      • Каталог для начальной школы
      • Новинки
      • Тематика
      • Где купить
    • Современные технологии
      • Издания с наклейками
      • Технология дополненной реальности
      • Мультимедийные технологии
    Анонсы журналов
    • Беларускі гістарычны часопіс
    • Выхаванне і дадатковая адукацыя
    • Диалог
    • Отличник 1 класс
    • Отличник 2, 3, 4 класс
    • Пачатковая школа
    • Рюкзачишка (с наклейками)
    • Рюкзачишкины прописи
    • Рюкзачок
    • Рюкзачок. Весёлый зоопарк (с наклейками)
    • Рюкзачок. Мир путешествий
    • Топа
    • Топа. Вырезалочка
    • Юный техник и изобретатель
    • Я сам!
    В помощь учителю
    • Научный портал
    • Новае ў змесце пачатковай адукацыі
      • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках беларускай мовы ў III класе
      • Формирование у младших школьников способности к целеполаганию на уроках по учебному предмету «Человек и мир»
      • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” (Заканчэнне. Пачатак у № 5.)
      • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Окончание. Начало в № 4, 5.)
      • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
      • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Продолжение. Начало в № 4.)
      • Использование дидактических игр и творческих проектов на уроках изобразительного искусства
      • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики
      • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
      • Формирование художественно-образного мышления учащихся через использование дидактических заданий на уроках изобразительного искусства
      • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
      • Фарміраванне рэгулятыўных вучэбных дзеянняў на ўроках беларускай мовы
      • Оценка сформированности метапредметных результатов учащихся IV класса (на примере диагностического теста по русскому языку)
      • Дыягностыка сфарміраванасці прадметных, метапрадметных і асобасных кампетэнцый вучняў на ўроках навучання грамаце
      • Диагностические материалы на уроках физической культуры и здоровья
      • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья (Окончание. Начало в № 8.)
      • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья
      • Методически рекомендации по формированию и диагностике личностных и метапредметных компетенций учащихся на содержании учебного предмета “Физическая Культура и здоровье”
      • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках літаратурнага чытання
      • Дасягненне метапрадметных вынікаў сродкамі вучэбнага прадмета “Літаратурнае чытанне”
      • Ацэнка сфарміраванасці асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
      • Диагностические материалы по формированию личностных и метапредметных компетенций
      • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
      • Дидактические материалы на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 3/2020)
      • Чытацкая граматнасць на ўроках беларускай мовы
      • Дыягнастычныя матэрыялы па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый у вучняў III класа па беларускай мове
      • Формирование и диагностика личностных и метапредметных компетенций учащихся при обучении литературному чтению
      • Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” ў III класе
      • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
      • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па беларускай мове ў ІІ класе
      • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты (Продолжение. Начало в № 11/2019.)
      • Асаблівасці фарміравання метапрадметных і асобасных кампетэнцый у перыяд вучання грамаце
      • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
      • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні (Заканчэнне. Пачатак у № 10/2019.)
      • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні
      • Формирование метапредметных компетенций в учебной и внеучебной деятельности по русскому языку в IV классе
      • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству (Окончание. Начало в № 9/2019.)
      • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству
      • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Человек и мир”
      • Диагностические материалы по математике для IV класса
      • Дыягнастычная работа па беларускай мове ў IV класе
      • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Окончание. Начало в № 5, 6/2019.)
      • Диагностика метапредметных результатов по русскому языку (IV класс)
      • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Продолжение. Начало в № 5/2019.)
      • Оценка сформированности личностных и метапредметных компетенций учащихся по математике
      • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение”
      • Особенности разработки диагностических материалов по оценке метапредметных результатов на примере учебного предмета “Русский язык” (II класс)
      • Развитие метапредметных компетенций в образовательном процессе начальной школы
      • Формирование метапредметных учебных действий на уроках изобразительного искусства
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 2/2019.)
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир” (Окончание. Начало в № 12/2018, 1/2019.)
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
      • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый навучэнцаў на ўроках беларускай мовы
      • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
      • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
      • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности (Продолжение. Начало в № 11/2018.)
      • Формирование метапредметных учебных действий на уроках математики
      • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
      • Дыдактычныя матэрыялы па фарміраванні чытацкай граматнасці
      • Смысловое чтение: виды и стратегии
      • Аб новых падыходах да распрацоўкі заданняў па літаратурным чытанні
      • Актуальные подходы к разработке дидактических и диагностических материалов по математике для II класса
      • Работа з навукова- пазнавальнымі тэкстамі на ўроках літаратурнага чытання ў IV класе
      • Дыягнастычныя матэрыялы для вызначэння сфарміраванасці чытацкіх уменняў вучняў пры вывучэнні змястоўнага блока “Мая Радзіма — Беларусь”
      • Диагностические материалы по учебному предмету “Математика” для ІV класса (итоговый контроль)
    • КТП
      • Беларуская мова
        • 2 класс
        • 3 класс
        • 4 класс
      • Математика
        • 2 класс
        • 3 класс
        • 4 класс
      • Русский язык
        • 2 класс
        • 3 класс
        • 4 класс
      • Літаратурнае чытанне
        • 2 класс
        • 3 класс
        • 4 класс
      • Литературное чтение
        • 2 класс
        • 3 класс
        • 4 класс
    • Методические материалы
    • Мультимедийное приложение к журналу "Пачатковая школа"
    • Воспитательная работа
      • Гендерное воспитание
      • Школьный лагерь: проекты смен и разработки мероприятий
    • Профориентация
      • Профориентация подростков
      • О профессиях говорим уже в начальной школе
    • Психологическое сопровождение
      • Психологическая поддержка образовательного процесса
    • Композиторы
      • Фридерик Шопен
      • Франц Петер Шуберт
      • Людвиг ван Бетховен
      • Вольфганг Амадей Моцарт
      • Йозеф Гайдн
      • Иоганн Себастьян Бах
      • Янiна Жабко
    • Писатели, художники
      • Алесь Савіцкі
      • Виктор Данилов
      • Казімір Камейша
      • Мікола Чарняўскі
      • Святлана Клімковіч
      • Уладзімір Караткевіч
      • Максім Багдановіч
      • Сустрэча з пісьменнікам. Генадзь Аўласенка
      • Сустрэча з пісьменнікам. Алесь Бадак
      • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бензярук
      • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бутэвіч
      • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Зэкаў
      • Сустрэча з пісьменнікам. Уладзімір Мазго
      • Сустрэча з пісьменнікам. Іван Муравейка
      • Сустрэча з пісьменнікам. Міхась Пазнякоў
      • Сустрэча з пісьменніцай. Раіса Баравікова
      • Сустрэча з пісьменніцай. Наталля Бучынская
      • Сустрэча з пісьменніцай. Алена Масла
      • Сустрэча з пісьменніцай. Кацярына Хадасевіч-Лісавая
    • Беларусь - наша Радзіма
      • Мультфільмы пра гербы беларускіх гарадоў
        • Мультфільм пра герб Брэста
        • Мультфільм пра герб Гомеля
        • Мультфільм пра герб Гродна
        • Мультфільм пра герб Магілёва
        • Мультфільм пра герб Віцебска
        • Мультфільм пра герб Мінска
    • Познавательные сказки
      • Г. Авласенко. Вася Лентяйкин в царстве грибов
      • Финансовая азбука
    Контакты
      2 класс
      • Об издательстве
        • Назад
        • Об издательстве
        • Об издательстве
        • История
        • Новости
        • Отзывы
        • Реклама
        • Реквизиты
        • Партнеры
      • Вся продукция
        • Назад
        • Вся продукция
        • Журналы
          • Назад
          • Журналы
          • Детские журналы
          • Научно-методические журналы
          • Как подписаться
          • Где купить
        • Книги
          • Назад
          • Книги
          • Каталог книжной продукции
          • Тематика
          • Новинки
          • Где купить
        • Листовая продукция
          • Назад
          • Листовая продукция
          • Каталог для начальной школы
          • Новинки
          • Тематика
          • Где купить
        • Современные технологии
          • Назад
          • Современные технологии
          • Издания с наклейками
          • Технология дополненной реальности
          • Мультимедийные технологии
      • Анонсы журналов
        • Назад
        • Анонсы журналов
        • Беларускі гістарычны часопіс
        • Выхаванне і дадатковая адукацыя
        • Диалог
        • Отличник 1 класс
        • Отличник 2, 3, 4 класс
        • Пачатковая школа
        • Рюкзачишка (с наклейками)
        • Рюкзачишкины прописи
        • Рюкзачок
        • Рюкзачок. Весёлый зоопарк (с наклейками)
        • Рюкзачок. Мир путешествий
        • Топа
        • Топа. Вырезалочка
        • Юный техник и изобретатель
        • Я сам!
      • В помощь учителю
        • Назад
        • В помощь учителю
        • Научный портал
        • Новае ў змесце пачатковай адукацыі
          • Назад
          • Новае ў змесце пачатковай адукацыі
          • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках беларускай мовы ў III класе
          • Формирование у младших школьников способности к целеполаганию на уроках по учебному предмету «Человек и мир»
          • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” (Заканчэнне. Пачатак у № 5.)
          • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Окончание. Начало в № 4, 5.)
          • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў ІІІ класа ў працэсе навучання і пазакласнай дзейнасці па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
          • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики (Продолжение. Начало в № 4.)
          • Использование дидактических игр и творческих проектов на уроках изобразительного искусства
          • Формирование универсальных учебных действий на уроках математики
          • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
          • Формирование художественно-образного мышления учащихся через использование дидактических заданий на уроках изобразительного искусства
          • Фарміраванне ўніверсальных вучэбных дзеянняў сродкамі вучэбнага прадмета “Чалавек і свет. Мая Радзіма — Беларусь”
          • Фарміраванне рэгулятыўных вучэбных дзеянняў на ўроках беларускай мовы
          • Оценка сформированности метапредметных результатов учащихся IV класса (на примере диагностического теста по русскому языку)
          • Дыягностыка сфарміраванасці прадметных, метапрадметных і асобасных кампетэнцый вучняў на ўроках навучання грамаце
          • Диагностические материалы на уроках физической культуры и здоровья
          • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья (Окончание. Начало в № 8.)
          • Дидактические материалы на уроках физической культуры и здоровья
          • Методически рекомендации по формированию и диагностике личностных и метапредметных компетенций учащихся на содержании учебного предмета “Физическая Культура и здоровье”
          • Дыягнастычныя матэрыялы на ўроках літаратурнага чытання
          • Дасягненне метапрадметных вынікаў сродкамі вучэбнага прадмета “Літаратурнае чытанне”
          • Ацэнка сфарміраванасці асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
          • Диагностические материалы по формированию личностных и метапредметных компетенций
          • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”
          • Дидактические материалы на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 3/2020)
          • Чытацкая граматнасць на ўроках беларускай мовы
          • Дыягнастычныя матэрыялы па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый у вучняў III класа па беларускай мове
          • Формирование и диагностика личностных и метапредметных компетенций учащихся при обучении литературному чтению
          • Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” ў III класе
          • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
          • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў па беларускай мове ў ІІ класе
          • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты (Продолжение. Начало в № 11/2019.)
          • Асаблівасці фарміравання метапрадметных і асобасных кампетэнцый у перыяд вучання грамаце
          • Развитие метапредметных умений при обучении предмету “Человек и мир”: теоретические и практические аспекты
          • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні (Заканчэнне. Пачатак у № 10/2019.)
          • Дыдактычныя заданні для фарміравання метапрадметных кампетэнцый па літаратурным чытанні
          • Формирование метапредметных компетенций в учебной и внеучебной деятельности по русскому языку в IV классе
          • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству (Окончание. Начало в № 9/2019.)
          • Диагностика метапредметных результатов по изобразительному искусству
          • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Человек и мир”
          • Диагностические материалы по математике для IV класса
          • Дыягнастычная работа па беларускай мове ў IV класе
          • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Окончание. Начало в № 5, 6/2019.)
          • Диагностика метапредметных результатов по русскому языку (IV класс)
          • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение” (Продолжение. Начало в № 5/2019.)
          • Оценка сформированности личностных и метапредметных компетенций учащихся по математике
          • Оценка метапредметных результатов по учебному предмету “Литературное чтение”
          • Особенности разработки диагностических материалов по оценке метапредметных результатов на примере учебного предмета “Русский язык” (II класс)
          • Развитие метапредметных компетенций в образовательном процессе начальной школы
          • Формирование метапредметных учебных действий на уроках изобразительного искусства
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения (Окончание. Начало в № 2/2019.)
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир” (Окончание. Начало в № 12/2018, 1/2019.)
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках литературного чтения
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
          • Фарміраванне асобасных і метапрадметных кампетэнцый навучэнцаў на ўроках беларускай мовы
          • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках “Человек и мир”
          • Дидактические материалы по формированию метапредметных результатов на уроках математики
          • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности (Продолжение. Начало в № 11/2018.)
          • Формирование метапредметных учебных действий на уроках математики
          • О современных подходах к разработке дидактических материалов на основе читательской грамотности
          • Дыдактычныя матэрыялы па фарміраванні чытацкай граматнасці
          • Смысловое чтение: виды и стратегии
          • Аб новых падыходах да распрацоўкі заданняў па літаратурным чытанні
          • Актуальные подходы к разработке дидактических и диагностических материалов по математике для II класса
          • Работа з навукова- пазнавальнымі тэкстамі на ўроках літаратурнага чытання ў IV класе
          • Дыягнастычныя матэрыялы для вызначэння сфарміраванасці чытацкіх уменняў вучняў пры вывучэнні змястоўнага блока “Мая Радзіма — Беларусь”
          • Диагностические материалы по учебному предмету “Математика” для ІV класса (итоговый контроль)
        • КТП
          • Назад
          • КТП
          • Беларуская мова
            • Назад
            • Беларуская мова
            • 2 класс
            • 3 класс
            • 4 класс
          • Математика
            • Назад
            • Математика
            • 2 класс
            • 3 класс
            • 4 класс
          • Русский язык
            • Назад
            • Русский язык
            • 2 класс
            • 3 класс
            • 4 класс
          • Літаратурнае чытанне
            • Назад
            • Літаратурнае чытанне
            • 2 класс
            • 3 класс
            • 4 класс
          • Литературное чтение
            • Назад
            • Литературное чтение
            • 2 класс
            • 3 класс
            • 4 класс
        • Методические материалы
        • Мультимедийное приложение к журналу "Пачатковая школа"
        • Воспитательная работа
          • Назад
          • Воспитательная работа
          • Гендерное воспитание
          • Школьный лагерь: проекты смен и разработки мероприятий
        • Профориентация
          • Назад
          • Профориентация
          • Профориентация подростков
          • О профессиях говорим уже в начальной школе
        • Психологическое сопровождение
          • Назад
          • Психологическое сопровождение
          • Психологическая поддержка образовательного процесса
        • Композиторы
          • Назад
          • Композиторы
          • Фридерик Шопен
          • Франц Петер Шуберт
          • Людвиг ван Бетховен
          • Вольфганг Амадей Моцарт
          • Йозеф Гайдн
          • Иоганн Себастьян Бах
          • Янiна Жабко
        • Писатели, художники
          • Назад
          • Писатели, художники
          • Алесь Савіцкі
          • Виктор Данилов
          • Казімір Камейша
          • Мікола Чарняўскі
          • Святлана Клімковіч
          • Уладзімір Караткевіч
          • Максім Багдановіч
          • Сустрэча з пісьменнікам. Генадзь Аўласенка
          • Сустрэча з пісьменнікам. Алесь Бадак
          • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бензярук
          • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Бутэвіч
          • Сустрэча з пісьменнікам. Анатоль Зэкаў
          • Сустрэча з пісьменнікам. Уладзімір Мазго
          • Сустрэча з пісьменнікам. Іван Муравейка
          • Сустрэча з пісьменнікам. Міхась Пазнякоў
          • Сустрэча з пісьменніцай. Раіса Баравікова
          • Сустрэча з пісьменніцай. Наталля Бучынская
          • Сустрэча з пісьменніцай. Алена Масла
          • Сустрэча з пісьменніцай. Кацярына Хадасевіч-Лісавая
        • Беларусь - наша Радзіма
          • Назад
          • Беларусь - наша Радзіма
          • Мультфільмы пра гербы беларускіх гарадоў
            • Назад
            • Мультфільмы пра гербы беларускіх гарадоў
            • Мультфільм пра герб Брэста
            • Мультфільм пра герб Гомеля
            • Мультфільм пра герб Гродна
            • Мультфільм пра герб Магілёва
            • Мультфільм пра герб Віцебска
            • Мультфільм пра герб Мінска
        • Познавательные сказки
          • Назад
          • Познавательные сказки
          • Г. Авласенко. Вася Лентяйкин в царстве грибов
          • Финансовая азбука
      • Контакты
      • 8 (017) 257-91-49
      Минск,
      ул. Буденного, 21
      aiv@aiv.by
      • Facebook
      • Вконтакте
      • Instagram
      • YouTube
      • Главная
      • В помощь учителю
      • КТП
      • Літаратурнае чытанне
      • 2 класс

      2 класс

      Описание
      № урока Тэма  Надрукавана  
      ў ПШ 
       Змешчана  
      на дыску
      Кніжная прадукцыя
      1 Глянеш наўкола, крыкнеш уголас:
      «Мілае лета, бывай!» (В. Вярба). П. Прануза.
      «Бывай, лета!»; М. Чарняўскі. «Павучковыя арэлі»
      № 9/2017,
      с. 5 — 9
      А. Л. Загурская, Т. А. Няборская.
      Літаратурнае чытанне.
      Рабочы сшытак. 2 клас
       книга
      2 Ходзіць восень-чарадзейка. В. Вярба. «Восень»;
      М. Даніленка. «Па лясах і палях»
      № 9/2017,
      с. 5 – 9
      Партрэты беларускіх пісьменнікаў
      на ўроках літаратурнага чытання
      ў пачатковай школе
       книга
      3 Кліч над далінаю — дні жураўліныя,
      птушак не вернеш назад (В. Вярба).
      У. Ягоўдзік. «Восень на парозе»;
      Я. Колас. «Адлёт жураўлёў»
      № 8/2015,
      с. 24;
      № 9/2017,
      с. 5—9
      4 Ходзіць восень Р. Ігнаценка. «Лістапад у лесе № 9/2017,
      с. 5—9
      5 Абагульняльны ўрок № 9/2017,
      с. 5 – 9
      6 Пазакласнае чытанне Н. У. Антонава, Г. А. Галяш.
      Пазакласнае чытанне.
      Сшытак 1. Восень золата рассыпала
       книга
      7 Ён радзімаю завецца — непаўторны гэты край (М. Пазнякоў).
      А. Зэкаў. «Беларускі край»; А. Кобец-Філімонава. «Кропелька»
      №10/2017,
      с.11 — 18
      Сустрэча
      з А. Зэкавым 7/2017
      8 Блакітныя хвалі беларускага лёну. Р. Бензярук.
      «Хмарчын ручнік»; М. Чарняўскі.«Лён-ляночак»
      №10/2017,
      с.11—18
      Сустрэча
      з М. Чарняўскім
      1 (9)/2010
      Партрэты беларускіх пісьменнікаў
      на ўроках літаратурнага чытання
      ў пачатковай школе
       книга
      9 Хлеб — усяму галава. А. Дзеружынскі.
      «Хлебная скарынка»; Л. Улашчанка. «Хлеб»
      №10/2017,
      с.11—18
      10 Морам жыта разліваецца — нельга позіркам абняць (В. Жуковіч).
      Ф. Рамашка. «Татава поле»; В. Жуковіч. «Васілёк»
      №10/2017,
      с.11—18
      Партрэты беларускіх пісьменнікаў
      на ўроках літаратурнага чытання
      ў пачатковай школе
       книга
      11 Зямны паклон табе, радзіма, тваім палям,
      тваім лясам (П. Глебка).  А. Грачанікаў. «Беларускія краявіды»;
      А. Бадак. «Шкадаванне»
      №10/2017,
      с.11—18
      Сустрэча
      з А. Бадаком
      9/2014
      12 Абагульняльны ўрок №10/2017,
      с.11—18
      13 Пазакласнае чытанне
      14 Жывёлы побач з намі. Н. Галіноўская.
      «Хто жыве ў траве?»; Р. Ігнаценка. «У арэхах
      № 11/2017,
      с. 11—16
      15 Эх, каб зналі мы лясную мову, колькі
      казак мы пачулі б новых! (І. Муравейка). Г. Аўласенка.
      «Сказ пра тое, як Алесік заблукаў аднойчы ў лесе»;
      Я. Журба. «Мядзведзь
      № 11/2017,
      с. 11—16
      Сустрэча
      з Г. Аўласенкам
      1/2017
      16 Слухай родную прыроду — ты пачуеш галасы
      таямнічае красы (В. Жуковіч). В. Жуковіч.
      «Птушыная мова»; Ф. Рамашка. «Званочкі на рабіне»
      № 11/2017,
      с. 11—16
      Сустрэча
      з В. Жуковічам
      1(13)/2011
      17 Магутны сімвал Беларусі. В. Вольскі. «Гаспадар пушчы» № 11/2017,
      с. 11—16
      18 Як лясныя жыхары будуць жыць зімою?
      (А. Галіноўская). А. Бялевіч. «У лесе». Абагульняльны ўрок
      № 11/2017,
      с. 11—16
      19 Пазакласнае чытанне Н. У. Антонава, Г. А. Галяш.
      Пазакласнае чытанне. Сшытак 2.
      Кружацца сняжынкі, нібы ў дзіўным сне
       книга
      20 Кружацца, кружацца зоркі-сняжынкі,
      і зіхацяць таямнічым святлом... (Я. Жабко).
      Н. Галіноўская.«Размова сняжынак»; В. Хомчанка. «Снег»
      № 12/2017,
      с.3—7
      Сустрэча
      з Н. Галіноўскай
      2(14)/2011
      Партрэты беларускіх пісьменнікаў
      на ўроках літаратурнага чытання
      ў пачатковай школе
       книга
      21 Каб не галадалі птушкі, будзем ім рабіць кармушкі (М. Пазнякоў).
      В. Хомчанка. «Галка»;
      Р. Ігнаценка. «Чырвоныя гронкі рабіны»
      № 12/2017,
      с.3—7
      22 Самы светлы талент — дабрата (С. Грахоўскі).
      В. Жуковіч. «З гары»; Ф. Рамашка. «Пагрэйся, ветрык»
      № 12/2017,
      с.3—7
      23 Працавітаму чалавеку і мароз не страшны
      (беларуская народная казка «Два маразы»
       (у апрацоўцы Я. Коласа))
      № 12/2017,
      с.3—7
      24 Прыходзіць Новы год, мы дзверы адчыняем
      з надзеяй, каб усім шчаслівымі нам быць (Я. Жабко).
      У. Мазго. «Новы год»; Т. Мушынская. «Мех, снег і смех»
      Абагульняльны ўрок
      № 12/2017,
      с.3—7
      Сустрэча
      з Т. Мушынскай
      № 3/2016
      25 Пазакласнае чытанне
      26 Як няхітры хітрага перахітрыў.
      Беларускія народныя казкі «Лісіца і Гусак», «Хітры вол»
      27 Мана не давядзе да дабра.
      Беларуская народная казка «Каза-манюка»
      28 Мана не давядзе да дабра.
      Беларуская народная казка «Каза-манюка»
      29 Адзін другога даводзіць да ліхога.
      Беларуская народная казка «Муха-пяюха».
      Абагульняльны ўрок
      30 Пазакласнае чытанне
      31 Усё свой час мае. Я. Купала.
      «Хлопчык і лётчык»; Э. Агняцвет. «Хто пачынае новы дзень?»
      № 1/2018,
      с. 3—11
      32 Добрага ніколі не замнога. А. Якімовіч.
      «Хто самы добры?»; В. Вітка. «Чатыры пажаданні»
      № 1/2018,
      с. 3—11
      33 Сказаць лёгка, зрабіць цяжка. І. Муравейка.
      «Купленая груша»; М. Танк. «Жук і Слімак»
      № 1/2018,
      с. 3—11
      Сустрэча
      з І. Муравейкам.
      1 (29)/2013
      Партрэты беларускіх пісьменнікаў
      на ўроках літаратурнага чытання
      ў пачатковай школе
       книга
      34 Пры сонейку цёпла, пры мамцы добра.
      У. Карызна. «Самая лепшая»;
      В. Хомчанка. «Самы лепшы малюнак»
      № 1/2018,
      с. 3—11
      35 Якая гаспадыня, такі і парадак. В. Ластоўскі. «Варона і Рак»;
      Абагульняльны ўрок
      № 1/2018,
      с. 3—11
      36 Пазакласнае чытанне
      37 Усё роднае, жывое ты шануй і беражы.
      Ф. Рамашка. «Пацеркі на снезе»; В. Хомчанка. «Венікі
      № 1/2018,
      с. 3—11
      38 Хай зямля квітнее краскамі (В. Жуковіч).
      В. Гарбук. Вясновыя кветкі»; М. Пазнякоў.«Ландыш»
      № 1/2018,
      с. 3—11
      39 За акном гамоніць ранне галасістым
      шчабятаннем (Н. Галіноўская). М. Пазнякоў. «Шпачынае гняздо»;
      А. Гарун. «Добрыя дзеці
      № 1/2018,
      с. 3—11
      Сустрэча
      з М. Пазняковым
      9/2016
      40 Добрым будзь! І чулым будзь! (Г. Пашкоў).
      А. Вольскі. «Безбілетная падарожніца», «Грыбы
      № 1/2018,
      с. 3—11
      41 Абагульняльны ўрок № 1/2018,
      с. 3—11
      42 Пазакласнае чытанне Н. У. Антонава, Г. А. Галяш.
      Пазакласнае чытанне.
      Сшытак 3. Як вясна прыйшла
       книга
      43 Годзе, сняжыначкі, сыпацца з неба! (Я. Журба).
      Я. Колас. «Песня аб вясне»; Цётка. «Сварба»
      №2/2018,
      с. 24—28
      44 Хай снег, хай мароз, у вясновым падлеску
      красуюць блакітныя кветкі пралескі
      (П. Грынчанка, А. Церашкова). Ф. Рамашка.
      «Першы колер вясны»; В. Вярба. «Пралеска»
      №2/2018,
      с. 24—28
      45 Рады мы вясну сустрэць, просім сонца край
      каханы абудзіць і абагрэць (З. Верас).
      Я. Колас. «Прылёт птушак»; М. Чарот. «Вясенняя раніца»
      №2/2018,
      с. 24—28
      46 Як вясна прыйшла ў гаі, разбудзіла ручаі
      і паклікала ізноў птушак з выраю дамоў (М. Танк).
      Я. Пархута. «Птушыны інтэрнат
      №2/2018,
      с. 24—28
      47 Абагульняльны ўрок №2/2018,
      с. 24—28
      48 Пазакласнае чытанне
      49 І дарослыя, і дзеці — усе суседзі на сусвеце (У. Мазго).
      Т. Кляшторная. «Дзіцячыя мары»;
      В. Гарбук. «Незнарок і знарок»
      № 3/2018,
      с.24—28
      50 Дома маме памагаць — не рукамі памахаць (Р. Барадулін).
      Г. Каржанеўская. «Памочніца»; Л. Рублеўская.
      «Мышка Пік-Пік прыбірае норку»
      № 3/2018,
      с.24—28
      51 Крынічка бабулінай і дзядулевай дабрыні. А. Якімовіч.
      «Што любіць бабуля?»; У. Мацвеенка. «Трускалкі»;
      П. Ткачоў. «Як сон знайшлі»
      № 3/2018,
      с.24—28
      Сустрэча
      з У. Мацвеенкам
      2(10)/2010 
      52 Пранясі праз пакаленні чалавечнасць і сумленне (У. Мазго).
      І. Муравейка. «Праўнук Перамогі»
      № 3/2018,
      с.24—28
      53 Ты — мой тата самы лепшы (М. Кот).
      М. Даніленка. «Чароўнае слова».
      Абагульняльны ўрок
      № 3/2018,
      с.24—28
      54 Пазакласнае чытанне Н. У. Антонава, Г. А. Галяш.
      Пазакласнае чытанне.
      Сшытак 5. Што тут праўда, а што не…
       книга
      55 Праверка сфарміраванасці навыку чытання
      56 Свет пяшчотаю сонца сагрэты (М. Пазнякоў).
      К. Каліна. «Чэрвень і сонейка»; І. Муравейка. «Колеры года»
      №4/2018,
      с. 19—22
      57 Ходзіць лета па палях, па расквечаных лугах (Н. Галіноўская).
      Ф. Рамашка. «Слёзы лілеі». Цётка. «Гутарка асоту з крапівою»
      №4/2018,
      с. 19—22
      58 Дораць дзеці лету ўсмешкі (Н. Галіноўская).
      М. Дукса. «Развітаемся, званок». Абагульняльны ўрок
      №4/2018,
      с. 19—22
      59 Пазакласнае чытанне Н. У. Антонава, Г. А. Галяш.
      Пазакласнае
       чытанне.
      Сшытак 4. Лета дзіўныя дзянькі
         книга

      Назад к списку
      • Научный портал
      • Новае ў змесце пачатковай адукацыі
      • КТП
        • Беларуская мова
        • Математика
        • Русский язык
        • Літаратурнае чытанне
          • 2 класс
          • 3 класс
          • 4 класс
        • Литературное чтение
      • Методические материалы
      • Мультимедийное приложение к журналу "Пачатковая школа"
      • Воспитательная работа
      • Профориентация
      • Психологическое сопровождение
      • Композиторы
      • Писатели, художники
      • Беларусь - наша Радзіма
      • Познавательные сказки
      Об издательстве
      Об издательстве
      История
      Новости
      Отзывы
      Реклама
      Реквизиты
      Партнеры
      Вся продукция
      Журналы
      Книги
      Листовая продукция
      Современные технологии
      Оставайтесь на связи
      Наши контакты

      8 (017) 257-91-49
      Пн. – Пт.: с 8:30 до 17:00

      Минск,
      ул. Буденного, 21
      aiv@aiv.by
      © 2025 Все права защищены.
      gtag('config', 'UA-128395961-2');