| № урока | Тэма |
Надрукавана ў ПШ |
Змешчана на дыску | Кніжная прадукцыя |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Вывучаем беларускую мову |
В. С. Сцяпурка. Уступны моўны курс. 2 клас |
||
| 2 | Гук [і], літары І, і |
А. У. Зінкевіч, Н. В. Няборская. Мова — наша спадчына. Урокі беларускай мовы ў II класе. I паўгоддзе |
||
| 3 | Гук [і], літары І, і | |||
| 4 | Апостраф | |||
| 5 | Гук [г], літары Г, г | |||
| 6 |
Гук [г], літары Г, г |
|||
| 7 | Гук [ч], літары Ч, ч | |||
| 8 | Гук [ч], літары Ч, ч | |||
| 9 | Спалучэнне гукаў [шч] | |||
| 10 | Гук [ў] і яго абазначэнне на пісьме | |||
| 11 | Гук [ў] і яго абазначэнне на пісьме | |||
| 12 | Гук [ц’], літары Ц, ц | |||
| 13 | Гук [ц’], літары Ц, ц | |||
| 14 | Гук [р], літары Р, р | |||
| 15 | Гук [р], літары Р, р | |||
| 16 | Гук [дз’] і яго абазначэнне на пісьме | |||
| 17 | Гук [дз’] і яго абазначэнне на пісьме | |||
| 18 |
Гук [дж] і яго абазначэнне на пісьме. Абагульненне па раздзеле |
|||
| 19 | Гукі мовы | № 6/2015 | ||
| 20 | Абазначэнне гукаў на пісьме літарамі | |||
| 21 | Беларускі алфавіт | Трэнажор №2, 3/2014 | ||
| 22 | Беларускі алфавіт | |||
| 23 | Напісанне вялікай літары ў словах | Трэнажор № 9/2014 | ||
| 24 | Напісанне вялікай літары ў словах | |||
| 25 | Напісанне вялікай літары ў словах | |||
| 26 | Галосныя і зычныя гукі | |||
| 27 | Галосныя і зычныя гукі | |||
| 28 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | Трэнажор №10/2014 | ||
| 29 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | |||
| 30 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | |||
| 31 | Склад. Падзел слоў на склады | |||
| 32 | Склад. Падзел слоў на склады | |||
| 33 | Склад. Падзел слоў на склады. Кантрольная работа па раздзеле «Гукі і літары» | |||
| 34 | Перанос слоў | |||
| 35 | Перанос слоў | |||
| 36 | Кантрольнае спісванне | |||
| 37 | Націск |
Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава. Дыктанты і спісванні па беларускай мове. 2—4 класы |
||
| 38 | Націск Кантрольны слоўнікавы дыктант | |||
| 39 | Націск | |||
| 40 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. Кантрольны слоўнікавы дыктант |
№10/2014, с.12 | Трэнажор №11/2014 |
В. С. Сцяпурка. Мова – наша спадчына. Дадатковыя практыкаванні. 2 клас. Частка 1. Рабочы сшытак |
| 41 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
| 42 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
| 43 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
| 44 |
Правапіс слоў з літарамі е, ё—я |
Трэнажор №1/2015 | ||
| 45 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | |||
| 46 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | |||
| 47 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | Трэнажор № 1/2015 | ||
| 48 |
Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
А. У. Зінкевіч, Н. В. Няборская. Мова — наша спадчына. Урокі беларускай мовы ў II класе. II паўгоддзе |
||
| 49 |
Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 50 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | Трэнажор № 3/2015 | ||
| 51 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | |||
| 52 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | |||
| 53 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | Трэнажор № 4/2017 | ||
| 54 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | №7/2018 | ||
| 55 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | |||
| 56 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | |||
| 57 | Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі | |||
| 58 |
Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі. Правапіс слоў з імі |
|||
| 59 |
Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі. Правапіс слоў з імі |
|||
| 60 |
Звонкія і глухія зычныя. Іх абазначэнне на пісьме |
№ 9/2014, с. 18 |
||
| 61 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 62 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 63 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 64 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 65 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 66 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 67 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
| 68 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
| 69 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
| 70 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
| 71 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
| 72 |
Абагульняльны ўрок па раздзеле «Гукі і літары» |
В. С. Сцяпурка. Мова – наша спадчына. Дадатковыя практыкаванні. 2 клас. Частка 2. Рабочы сшытак |
||
| 73 |
Значэнне слова. Знаёмства з перакладнымі слоўнікамі (руска-беларускім, беларуска-рускім) |
Трэнажор № 7/2015 |
В. І. Свірыдзенка, Н. М. Антановіч. Слоўнікавыя словы. 2 клас |
|
| 74 | Словы, якія называюць прадметы |
№ 2/2017, с.38—39 |
Трэнажор «Слоўнікавыя словы» — № 5/2017 | |
| 75 | Словы, якія называюць прадметы | Трэнажор «Словы роднай мовы: садавіна і гародніна» — № 6/2017 | ||
| 76 | Прыназоўнік. Правапіс прыназоўнікаў. Кантрольны слоўнікавы дыктант | |||
| 77 | Словы, якія называюць прыметы прадметаў |
№ 2/2017, с.39—40 |
||
| 78 | Словы, якія называюць прыметы прадметаў | |||
| 79 | Словы, якія называюць дзеянні прадметаў |
№ 2/2017, с.40—41 |
||
| 80 | Словы, якія называюць дзеянні прадметаў | |||
| 81 | Сказ. Выражэнне ў сказе закончанай думкі. Афармленне сказа на пісьме |
№ 2/2017, с.41—42 |
||
| 82 |
Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе |
|||
| 83 |
Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе |
|||
| 84 | Вызначэнне сувязі слоў у сказе | |||
| 85 | Кантрольны дыктант | |||
| 86 | Тэкст. Адрозненне тэксту ад набору сказаў | |||
| 87 | Тэма і галоўная думка тэксту | |||
| 88 | Загаловак. Навучальны пераказ | |||
| 89 | Падзел тэксту на часткі: пачатак, асноўная частка, заключная частка | |||
| 90 | Абагульняльны ўрок | |||
| 91–93 | Паўтарэнне |
Л. Ф. Кузняцова, Н. І. Мінкевіч. Беларуская мова. Тэматычны кантроль. 2 клас |
