№ урока | Тэма |
Надрукавана ў ПШ |
Змешчана на дыску | Кніжная прадукцыя |
---|---|---|---|---|
1 | Вывучаем беларускую мову |
В. С. Сцяпурка. Уступны моўны курс. 2 клас ![]() |
||
2 | Гук [і], літары І, і |
А. У. Зінкевіч, Н. В. Няборская. Мова — наша спадчына. Урокі беларускай мовы ў II класе. I паўгоддзе ![]() |
||
3 | Гук [і], літары І, і | |||
4 | Апостраф | |||
5 | Гук [г], літары Г, г | |||
6 |
Гук [г], літары Г, г |
|||
7 | Гук [ч], літары Ч, ч | |||
8 | Гук [ч], літары Ч, ч | |||
9 | Спалучэнне гукаў [шч] | |||
10 | Гук [ў] і яго абазначэнне на пісьме | |||
11 | Гук [ў] і яго абазначэнне на пісьме | |||
12 | Гук [ц’], літары Ц, ц | |||
13 | Гук [ц’], літары Ц, ц | |||
14 | Гук [р], літары Р, р | |||
15 | Гук [р], літары Р, р | |||
16 | Гук [дз’] і яго абазначэнне на пісьме | |||
17 | Гук [дз’] і яго абазначэнне на пісьме | |||
18 |
Гук [дж] і яго абазначэнне на пісьме. Абагульненне па раздзеле |
|||
19 | Гукі мовы | № 6/2015 | ||
20 | Абазначэнне гукаў на пісьме літарамі | |||
21 | Беларускі алфавіт | Трэнажор №2, 3/2014 | ||
22 | Беларускі алфавіт | |||
23 | Напісанне вялікай літары ў словах | Трэнажор № 9/2014 | ||
24 | Напісанне вялікай літары ў словах | |||
25 | Напісанне вялікай літары ў словах | |||
26 | Галосныя і зычныя гукі | |||
27 | Галосныя і зычныя гукі | |||
28 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | Трэнажор №10/2014 | ||
29 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | |||
30 | Гукі [у], [ў]. Правапіс слоў з ў | |||
31 | Склад. Падзел слоў на склады | |||
32 | Склад. Падзел слоў на склады | |||
33 | Склад. Падзел слоў на склады. Кантрольная работа па раздзеле «Гукі і літары» | |||
34 | Перанос слоў | |||
35 | Перанос слоў | |||
36 | Кантрольнае спісванне | |||
37 | Націск |
Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава. Дыктанты і спісванні па беларускай мове. 2—4 класы ![]() |
||
38 | Націск Кантрольны слоўнікавы дыктант | |||
39 | Націск | |||
40 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. Кантрольны слоўнікавы дыктант |
№10/2014, с.12 | Трэнажор №11/2014 |
В. С. Сцяпурка. Мова – наша спадчына. Дадатковыя практыкаванні. 2 клас. Частка 1. Рабочы сшытак ![]() |
41 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
42 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
43 |
Галосныя гукі [о], [э] — [а]. Правапіс слоў з літарамі о, э—а. |
|||
44 |
Правапіс слоў з літарамі е, ё—я |
Трэнажор №1/2015 | ||
45 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | |||
46 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | |||
47 | Правапіс слоў з літарамі е, ё—я | Трэнажор № 1/2015 | ||
48 |
Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
А. У. Зінкевіч, Н. В. Няборская. Мова — наша спадчына. Урокі беларускай мовы ў II класе. II паўгоддзе ![]() |
||
49 |
Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
50 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | Трэнажор № 3/2015 | ||
51 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | |||
52 | Зычныя гукі [д]—[дз’] | |||
53 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | Трэнажор № 4/2017 | ||
54 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | №7/2018 | ||
55 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | |||
56 | Зычныя гукі [т]—[ц’] | |||
57 | Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі | |||
58 |
Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі. Правапіс слоў з імі |
|||
59 |
Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі. Правапіс слоў з імі |
|||
60 |
Звонкія і глухія зычныя. Іх абазначэнне на пісьме |
№ 9/2014, с. 18 |
||
61 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
62 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
63 |
Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
64 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
65 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
66 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
67 |
Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме |
|||
68 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
69 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
70 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
71 | Апостраф (’) і раздзяляльны мяккі знак (ь) | |||
72 |
Абагульняльны ўрок па раздзеле «Гукі і літары» |
В. С. Сцяпурка. Мова – наша спадчына. Дадатковыя практыкаванні. 2 клас. Частка 2. Рабочы сшытак ![]() |
||
73 |
Значэнне слова. Знаёмства з перакладнымі слоўнікамі (руска-беларускім, беларуска-рускім) |
Трэнажор № 7/2015 |
В. І. Свірыдзенка, Н. М. Антановіч. Слоўнікавыя словы. 2 клас ![]() |
|
74 | Словы, якія называюць прадметы |
№ 2/2017, с.38—39 |
Трэнажор «Слоўнікавыя словы» — № 5/2017 | |
75 | Словы, якія называюць прадметы | Трэнажор «Словы роднай мовы: садавіна і гародніна» — № 6/2017 | ||
76 | Прыназоўнік. Правапіс прыназоўнікаў. Кантрольны слоўнікавы дыктант | |||
77 | Словы, якія называюць прыметы прадметаў |
№ 2/2017, с.39—40 |
||
78 | Словы, якія называюць прыметы прадметаў | |||
79 | Словы, якія называюць дзеянні прадметаў |
№ 2/2017, с.40—41 |
||
80 | Словы, якія называюць дзеянні прадметаў | |||
81 | Сказ. Выражэнне ў сказе закончанай думкі. Афармленне сказа на пісьме |
№ 2/2017, с.41—42 |
||
82 |
Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе |
|||
83 |
Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе |
|||
84 | Вызначэнне сувязі слоў у сказе | |||
85 | Кантрольны дыктант | |||
86 | Тэкст. Адрозненне тэксту ад набору сказаў | |||
87 | Тэма і галоўная думка тэксту | |||
88 | Загаловак. Навучальны пераказ | |||
89 | Падзел тэксту на часткі: пачатак, асноўная частка, заключная частка | |||
90 | Абагульняльны ўрок | |||
91–93 | Паўтарэнне |
Л. Ф. Кузняцова, Н. І. Мінкевіч. Беларуская мова. Тэматычны кантроль. 2 клас ![]() |