СОДЕРЖАНИЕ
Т. М. Шылько. Асновы моўнай культуры. Факультатыўныя заняткі. IV клас. Я — чалавек
С. А. Иванюшина, С. А. Мороз, А. И. Семерня. Хатынь: сожженная в огне, но не стертая из памяти
И. В. Сидоренко. Путешествие в страну Финансию
О. В. Свистунова, Т. С. Закарина. «Вот уж снег последний в поле тает...»
А. У. Шэлягейка, Л. А. Ціхановіч, А. С. Шумейка. Фарміраванне ўяўленняў аб грошах у малодшых школьнікаў на занятках з цыкла «У свеце фінансаў»
В. А. Дабрыянік-Стрыж, З. А. Валошчык. Вучням пра галоўнае: Канстытуцыя — Асноўны Закон Рэспублікі Беларусь
И. А. Мельничук. Как помочь детям преодолеть лень
Л. А. Варвашевич. Животные-рекордсмены Беларуси
В. М. Бунас. Квітней, мая родная мова!
Т. И. Шашок. Знатоки словарных слов
А. П. Самбук. Роля слоўнікавага запасу вучняў падчас характарыстыкі персанажаў твора
С. Н. Кукуть. Семинар-практикум «Особенный ребенок»
С. А. Иванюшина, С. А. Мороз, А. И. Семерня. Хатынь: сожженная в огне, но не стертая из памяти
И. В. Сидоренко. Путешествие в страну Финансию
О. В. Свистунова, Т. С. Закарина. «Вот уж снег последний в поле тает...»
А. У. Шэлягейка, Л. А. Ціхановіч, А. С. Шумейка. Фарміраванне ўяўленняў аб грошах у малодшых школьнікаў на занятках з цыкла «У свеце фінансаў»
В. А. Дабрыянік-Стрыж, З. А. Валошчык. Вучням пра галоўнае: Канстытуцыя — Асноўны Закон Рэспублікі Беларусь
И. А. Мельничук. Как помочь детям преодолеть лень
Л. А. Варвашевич. Животные-рекордсмены Беларуси
В. М. Бунас. Квітней, мая родная мова!
Т. И. Шашок. Знатоки словарных слов
А. П. Самбук. Роля слоўнікавага запасу вучняў падчас характарыстыкі персанажаў твора
С. Н. Кукуть. Семинар-практикум «Особенный ребенок»
Виртуальное путешествие в Музей денег Национального банка Республики Беларусь
Г. М. Федорович. Методические комментарии к урокам 73–84 к новому учебному пособию «Русский язык. 2 класс» (авторы: Е. А. Гулецкая, Г. М. Федорович)
Учебное пособие «Изобразительное искусство. 3 класс». (авторы: И. Г. Волкова, О. Г. Семёнова)
Слоўнікавыя словы. Каляровыя выявы і подпісы. Вучэбны дапаможнік «Беларуская мова, 2 клас. Ч. 2» (аўтары: Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава)
Г. М. Федорович. Методические комментарии к урокам 73–84 к новому учебному пособию «Русский язык. 2 класс» (авторы: Е. А. Гулецкая, Г. М. Федорович)
Учебное пособие «Изобразительное искусство. 3 класс». (авторы: И. Г. Волкова, О. Г. Семёнова)
Слоўнікавыя словы. Каляровыя выявы і подпісы. Вучэбны дапаможнік «Беларуская мова, 2 клас. Ч. 2» (аўтары: Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава)
Пашырэнні артыкулаў
Т. М. Шылько.
Асновы моўнай культуры. Факультатыўныя заняткі. IV клас. Я — чалавек
Я — чалавек. Заняткі 11 (28), 12 (29)
С. А. Иванюшина, С. А. Мороз, А. И. Семерня. Хатынь: сожженная в огне, но не стертая из памяти
Мультимедийная презентация
Дополнительный наглядный материал
И. В. Сидоренко. Путешествие в страну Финансию
Мультимедийная презентация
Раздаточный материал
Шаблоны грамот
О. В. Свистунова, Т. С. Закарина.«Вот уж снег последний в поле тает...»
Мультимедийная презентация
Рабочий лист к уроку
Пример постера
А. У. Шэлягейка, Л. А. Ціхановіч, А. С. Шумейка. Фарміраванне ўяўленняў аб грошах у малодшых школьнікаў на занятках з цыкла «У свеце фінансаў»
Мультымедыйная прэзентацыя
В. А. Дабрыянік-Стрыж, З. А. Валошчык. Вучням пра галоўнае: Канстытуцыя — Асноўны Закон Рэспублікі Беларусь
Лэпбук
И. А. Мельничук. Как помочь детям преодолеть лень
Памятка «Рекомендации по преодолению лени у детей»
Л. А. Варвашевич. Животные-рекордсмены Беларуси
Кластер «Животные»
Дипломы
Картинки животных
Задания для учащихся: «Чей клюв?», «Чье жилье?», «Где обитает?»
Графический рисунок «Стрекоза»
Последовательность рисования черепахи
В. М. Бунас. Квітней, мая родная мова!
Заданні для конкурсаў «Пазнай фразеалагізм», «Месяцы года», «Збяры агародніну»
Ацэначны ліст
Т. И. Шашок. Знатоки словарных слов
Ребусы
Кроссворд
А. П. Самбук. Роля слоўнікавага запасу вучняў падчас характарыстыкі персанажаў твора
Сілуэт персанажа
Характарыстыка літаратурнага героя
Нагляднасць (настрой, пачуцці)
С. Н. Кукуть. Семинар-практикум «Особенный ребенок»
Презентация
Памятки для педагогов
Я — чалавек. Заняткі 11 (28), 12 (29)
С. А. Иванюшина, С. А. Мороз, А. И. Семерня. Хатынь: сожженная в огне, но не стертая из памяти
Мультимедийная презентация
Дополнительный наглядный материал
И. В. Сидоренко. Путешествие в страну Финансию
Мультимедийная презентация
Раздаточный материал
Шаблоны грамот
О. В. Свистунова, Т. С. Закарина.«Вот уж снег последний в поле тает...»
Мультимедийная презентация
Рабочий лист к уроку
Пример постера
А. У. Шэлягейка, Л. А. Ціхановіч, А. С. Шумейка. Фарміраванне ўяўленняў аб грошах у малодшых школьнікаў на занятках з цыкла «У свеце фінансаў»
Мультымедыйная прэзентацыя
В. А. Дабрыянік-Стрыж, З. А. Валошчык. Вучням пра галоўнае: Канстытуцыя — Асноўны Закон Рэспублікі Беларусь
Лэпбук
И. А. Мельничук. Как помочь детям преодолеть лень
Памятка «Рекомендации по преодолению лени у детей»
Л. А. Варвашевич. Животные-рекордсмены Беларуси
Кластер «Животные»
Дипломы
Картинки животных
Задания для учащихся: «Чей клюв?», «Чье жилье?», «Где обитает?»
Графический рисунок «Стрекоза»
Последовательность рисования черепахи
В. М. Бунас. Квітней, мая родная мова!
Заданні для конкурсаў «Пазнай фразеалагізм», «Месяцы года», «Збяры агародніну»
Ацэначны ліст
Т. И. Шашок. Знатоки словарных слов
Ребусы
Кроссворд
А. П. Самбук. Роля слоўнікавага запасу вучняў падчас характарыстыкі персанажаў твора
Сілуэт персанажа
Характарыстыка літаратурнага героя
Нагляднасць (настрой, пачуцці)
С. Н. Кукуть. Семинар-практикум «Особенный ребенок»
Презентация
Памятки для педагогов
Педагагічная скарбонка
Виртуальное путешествие в Музей денег Национального банка Республики Беларусь
Г. М. Федорович. Методические комментарии к урокам 73–84 к новому учебному пособию «Русский язык. 2 класс» (авторы: Е. А. Гулецкая, Г. М. Федорович)
Учебное пособие «Изобразительное искусство. 3 класс» (авторы: И. Г. Волкова, О. Г. Семёнова)
Шаблон детали туловища павлина (урок 3.9)
Контурный рисунок замка для раскрашивания (урок 3.10)
Детали конструктора «В мире животных» (урок 4.1)
Видеоролик «Животные в движении» (урок 4.2)
Анимированная 3D-модель лошади (урок 4.2)
Методические пояснения по использованию наглядного материала к урокам 3.9–4.2 в образовательном процессе
Слоўнікавыя словы. Каляровыя выявы і подпісы.Вучэбны дапаможнік «Беларуская мова, 2 клас. Ч. 2» (аўтары: Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава)
Г. М. Федорович. Методические комментарии к урокам 73–84 к новому учебному пособию «Русский язык. 2 класс» (авторы: Е. А. Гулецкая, Г. М. Федорович)
Учебное пособие «Изобразительное искусство. 3 класс» (авторы: И. Г. Волкова, О. Г. Семёнова)
Шаблон детали туловища павлина (урок 3.9)
Контурный рисунок замка для раскрашивания (урок 3.10)
Детали конструктора «В мире животных» (урок 4.1)
Видеоролик «Животные в движении» (урок 4.2)
Анимированная 3D-модель лошади (урок 4.2)
Методические пояснения по использованию наглядного материала к урокам 3.9–4.2 в образовательном процессе
Слоўнікавыя словы. Каляровыя выявы і подпісы.Вучэбны дапаможнік «Беларуская мова, 2 клас. Ч. 2» (аўтары: Н. М. Антановіч, Н. У. Антонава)